Frankfurtský veletrh na rubu vstupenky
| 5. 1. 1996na 47. knižní veletrh ve Frankfurtu (8 900 vystavovatelů, 330 000 knih, asi 300 000 návštěvníků – na každou knihu jeden, velmi důstojný a obsažný komplex stánků vydavatelů z ČR) je reklama výrobců knih z Lecku Claussena a Bosseho, založená na výrocích význačných osobností o knihách.
Italo Calvino: Čtenáři a čtenářko, nyní buďte mužem a ženou. Velké manželské lože přijímá Vaše paralelní četby.
Andy Warhol: Nečtu. Jen se dívám na obrázky.
Uwe Seeler: V nemocnici jsem často přemýšlel. Také o smyslu života. Ale prostě toho musím více dostat ke čtení.
Gustav Flauberh: Zvedl hlavu: knihy! Sklonil hlavu: knihy! Vpravo i vlevo: knihy, jen knihy.
Erich Mühsam: Básník z lásky nechá písně dělat vrásky (doslova: na základech lásky nechá básník písně hryzat).
Peter Suhrkamp: Naučit se číst – to je objev nového světa.
Boris Pilnjak: Spisovatelé stavějí vzdušné zámky, čtenáři je obývají a nakladatelé vybírají nájemné.