Sýkora Daniel

Doc. Ing. Daniel Sýkora, Ph.D., (*1978) vystudoval počítačovou grafiku na ČVUT FEL, kde se svými studenty na katedře počítačové grafiky a interakce zkoumá nové algoritmy, které umožňují výtvarníkům eliminovat opakující se časově náročné postupy při zachování maximální svobody výtvarného projevu. Přednáší o základech a pokročilých metodách digitálního zpracování obrazu.

Počet článků: 2

Syntéza obrazu založená na předlozeuzamčeno

4. 5. 2017  |  Vesmír 96, 268, 2017/5
Problém syntézy obrazu založené na předloze patří mezi nové výzkumné směry oboru počítačové grafiky. Jejím cílem je vygenerovat obraz, který...
 

Renesance kresleného filmuuzamčeno

1. 10. 2015  |  Vesmír 94, 576, 2015/10
Až donedávna existovaly dvě samostatné techniky pro tvorbu animovaných filmů. První byla ručně kreslená animace (z tisíců rozkreslených 2D...